SWEET ROSES

06:35Unknown

Hejka!

Jak tam Wam kochani wakacje mijają? Lecą szybko, no nie? Ehh, już prawie połowa lata za nami...dlatego nie próżnujmy,tylko wykorzystujmy ten słoneczny czas jak najlepiej! Ja szczerze, nie narzekam-ciągle coś się u mnie dzieje. Ciągle gdzieś biegam, latam, załatwiam haha.Takich zakręconych i pracowitych wakacji jeszcze nigdy nie miałam.No ale cóż, kiedyś trzeba spełniać swoje pasje i realizować się.
Zmieniając temat-ostatnio (a mianowicie tydzień temu) odbył się u mnie na blogu Konkurs Urodzinowy, gdzie głównym warunkiem była odpowiedź na moje pytanie: "Jakie wartości są dla ciebie w życiu najważniejsze?". Naprawdę nie spodziewałam się, że pojawi się tyle osób chętnych i zainteresowanych. Dostałam od was bardzo dużo długich rozprawek na ten temat i uwierzcie mi, że ciężko było mi wybrać jedną zwyciężczynie. Jednak, tylko jedna chwyciła mnie za serce.
Mam na myśli tutaj rozprawkę Patrycji <BLOG> , dzięki której została ona zwyciężczynią w moim konkursie. Jeszcze raz dziękuje jej za te głębokie przemyślenia i oczywiście Gratuluje wygranej! Paczka z prezentami jest już w drodze! :* Po
__________________________________________________________________________________________________________

SWEET ROSES

Dzisiejszy look jest bardzo kobiecy a zarazem ekstrawagancki.Powstał z dwóch bardzo delikatnych kolorów : różu i bieli. Ahh ten słodki róż...Kolorystyka ta pasuje bardzo do delikatnych pań a zarazem odważnych-które nie boją się wyróżniać z tłumu.... 
Stylizacja ogólnie należy do bardzo luźnych i wygodnych. Posiada elementy sportowe , jak i nutkę elegancji. Charakterystycznym elementem są sandałki-które sprawiają , że całość staje się urocza.
Bardzo polecam ten letni look! 
Piszcie co sądzicie, czekam na wasze opinie :* 























fot.Grzegorz Dudek

T-shirt -ZARA
Boyfriend Jeans -LEVIS
Bomber Jacket -STRADIVARIUS
Bag -CCC
Shoes -CHOICE
Sunglasses -ZARA





You Might Also Like

22 komentarze

  1. Uwielbiamy takie kolorki! Pudrowy róż i biel t zdecydowanie dobre kolory na lato :) Ty wyglądasz zdumiewająco ;) Buty nas zwaliły z nóg *0* <3 Gratulację dla Patrycji ;) Brałyśmy udział, ale nam się nie udało :D Hehe ^^ GENIALNY wpis! Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Wyglądasz rewelacyjnie! Tak bardzo stylowo, tak oryginalnie ! Spodnie idealnie, też chcę takie !

    Pozdrawiam cieplutko :*
    Zapraszam w wolnej chwili paulina-juni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna stylizacja, a zdjęcia niesamowicie profesjonalne- piękne aranżacje ;) kurteczka jest fenomenalną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja rewelacyjna <3
    Bardzo podobają mi się takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zestawienie, zresztą cała sesja jest niesamowita. Powiedz proszę co to za szminka, chcę ten kolor!

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Ci w tych kolorach!♥

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja, na pewno podczas kolejnych zakupów się nią zainspiruje :)
    http://hello-alexa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja na plus, chociaż zmieniłabym buty na jakieś na wyższym obcasie :)
    obserwuję :)

    Zapraszam na mój blog - famuart

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia :)

    http://theparadisecityblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ładnie :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie ładne zdjęcia <3
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia i stylizacja *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia, podziwiam że zdjęcia robisz na różnym tle. Jest to dużo bardziej pracochłonne, ale rownież efekt jest kilka razy lepszy 👌🏻 świetne buty
    www.pabloinez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie Ci w pudrowym różu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia.
    Buty mega <3

    zapraszam do mnie:
    www.anrikaiszafagra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie ;) fajna sesja , fajna stylizacja i piękne zdjęcia , ładnie wyglądasz ;)

    http://anthonytom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. super post! :) mam bardzo podobną tą kurtkę :)
    zapraszam do mnie - http://szanellaa.blogspot.com/2016/07/sunshine-l-rosegal.html -
    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ahhh tych wakacji to Wam zazdroszczę- korzystajcie z nich ile się da ! :)

    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    super bomberka <3

    a pięknych wlosow mega zazdroszczę ajććć marzy !

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana świetna stylizacja, bardzo się cieszę że moja rozprawka chwyciła cię z serducho. ♥ Super zdjątka. Ja również uważam, że wakacje strasznie szybko lecą jednak u mnie aż tak zabieganych wakacji nie ma chociaż że pracuje ♥ widzianeprzezokulary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super Emcia 👑👑👑
    Chlipałka Pozdrawia 😂😘❤

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna ta pudrowo-różowa kurtka, pasuje do Ciebie!

    Pozdrawiam
    kontrastowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam tą stylizację :D :D

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Formularz kontaktowy