1 YEAR HAPPY + CONTEST! //KONKURS

05:28Unknown

                                              

                                             ponad 200 obserwatorów...

                                             676 opublikowanych komentarzy...

                                             25 postów...

                                              prawie 18 000 wyświetleń...



Takie liczby są dla mnie czymś niewyobrażalnym. W ciągu tego roku blog się dużo zmieniał. Moje małe miejsce w sieci  ma pierwszą rocznice (AAA!).Pamiętam jeszcze te początki- gdzie zdjęcia robiła mi mama telefonem...Dziś natomiast mam świetny sprzęt, fotografa , który pozwolił mi się rozwinąć w tym, co lubię robić-w modelingu,blogowaniu i dzieleniu się z Wami moimi pomysłami na stylizacje oraz w dzieleniu się swoim zdaniem. Pamiętam jeszcze, jak bałam się założyć tego bloga- nie wiem czy to przez brak odwagi czy przez świadomość tego "co sobie pomyślą inni".Jednak teraz nie żałuje, bo właśnie dzięki blogowi i dzięki Wam (czytelnikom, stałym obserwatorom) nabrałam pewności siebie i większej odwagi w dążeniu do upragnionych celów. Dziękuje wam, za to że jesteście ze mną i za wszystkie miłe komentarze-które mnie mega mobilizują do dalszej pracy nad sobą, blogiem itp.
Dziękuje także moim bliskim za pomoc, bez której prawdopodobnie ten blog nigdy by nie powstał.
Ahhh to już rok, albo raczej dopiero rok!- bo przede mną dużo pracy jeszcze, która mam nadzieje będzie tak samo owocna jak do teraz . Obiecuje, że z czasem będzie coraz lepiej-więcej postów, więcej nietypowych i ciekawych stylizacji.
                                                                                                  UWAGA!
                                  A z okazji PIERWSZEJ ROCZNICY Bloga- przygotowałam dla Was kochani  KONKURS!!!!!

Postanowiłam , że wspaniałym pomysłem będzie podarowanie wygranej osobie Urodzinowej Paczki (kosmetyki: Podkłady-RIMMEL "Match Perfection", Kremy-VICHY "Lift Activ". Słodkości: Kisiele-DR.OETKER "Słodka Chwila", TIC TAC, NIMM2 "BOOMKI").

Co trzeba zrobić?
Wystarczy odpowiedzieć na pytanie:

Jakie wartości są dla ciebie w życiu najważniejsze?

                         Autor najlepszej, według mnie, wypowiedzi wygrywa Urodzinową Paczkę. Liczę na rozwinięte wypowiedzi! Ze zwycięzcą skontaktuję się mailowo w ciągu 48 godzin.

                                                                           R E G U L A M I N

                     1.Aby wziąć udział w konkursie trzeba być obserwatorem tego bloga/ lub                                                   obserwatorem mojego Instagrama (LINK) -można być obserwatorem obu(wersja na IG jest dla czytelników nie posiadających bloga)
                    
                    2.Wstaw powyższy baner na swojego bloga/instagrama. Jeżeli na instagrama to:
                                                                                                                *oznaczając moje konto IG
                                                                                                                * dać hashtagi: #konkurs
                                                                                                                      #emiliaszafraniecblog
                                                                                                                      #rimmel
                                                                                                                      #vichy
                                                                                                                      #tictac
                                                                                                                      #droetker

                    3.Swoją odpowiedź na pytanie konkursowe prześlij na mail emiliaszafarniec@gmail.com                                                      w tytule "Konkurs Urodzinowy" 
                   
                   4.Konkurs trwa od 13.07.16r do 18.07.16.r -jeżeli chcecie być na bieżąco, zwycięzca zostanie wybrany na Snapie: Blackgvrll , później przyjdzie wiadomość mailowo.

                                                             W Z Ó R  O G Ł O S Z E N I A

                                        Po wykonaniu i dokładnym zastosowaniu się do regulaminu napisz komentarz pod tym postem,lub zdjęciem Konkursowym na moim IG z info:
                                            1.Obserwuje bloga/instagrama jako: (nazwa)
                                            2.Mój mail:(mail, z którego została wysłana odpowiedź)
                                            3.Link do bloga lub IG: (zależy gdzie został wstawiony baner)
  
 
         Łapcie tu troszkę Urodzinowej sesji :*  











              Fot.Grzegorz Dudek



                                                                     

  
                                               
                                                                 



                                                          





You Might Also Like

20 komentarze

  1. Gratuluję! Obyś dalej miała tak świetne wyniki w sferze blogowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostaje mi tylko pogratulować i życzyć wielu sukcesów!! :) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne liczby, gatuluje! <3 i sto lat dla BLOGA :)
    kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje bloga jako : Dagmara Ratajczak
    Mój mail : dagmarara3@gmail.com
    Link do bloga : http://dagmararatajczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje sukcesu ^^ Oczywiście biorę udział w konkursie ;)
    Obserwuje bloga jako: Alex Blue
    Mój mail: takbardzocolba@gmail.com
    Link do bloga: http://lamytocwaniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.Obserwuje bloga/instagrama jako: Turqusowa / panna_karolina
    2.Mój mail: karolka120@gmail.com
    3.Link do bloga lub IG: www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuję bloga jako: Wiktoria Olczak
    2. Mój mail: Wikoria7Olczak@gmail.com
    3. Link do bloga: http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje osiągnięć w blogosferze i zycze kolejnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi tez niedługo stuknie roczek, ale twoja poprawa az łapie za serce- co blogosfera wspaniałego robi z ludźmi :D
    Życzę dalszych sukcesów! Gratuluje :*
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwujemy jako: Agssymi
    Obserwujemy na IG jako: s_mrau
    Baner: agssymi.blogspot.com
    Nasz blog: agssymi.blogspot.com
    Gratulujemy roczku ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. 1.Obserwuje bloga/instagrama jako: Patrycja Labuda
    2.Mój mail:manina.sweet@gmail.com
    3.Link do bloga lub IG: widzianeprzezokulary.blogspot.com
    Gratuluję, oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo pasuje Ci taki kolor ust,super są te Twoje zdjęcia :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, gratuluję :)
    Skąd masz tak genialną koronę?

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Formularz kontaktowy