Urban Edge

11:12Unknown


Hejka!


Jak sami widzicie najbardziej deszczowa a zarazem kolorowa pora roku powoli się kończy, więc wykorzystujmy ostatnie cieplejsze dni zanim zaczniemy ubierać zimowe kurtki, płaszcze czy wełniane cieplutkie skarpetki w urokliwe wzory. W dzisiejszej stylizacji wskoczyłam w dość luźne jak na jesień. Każdy z nas chciałby jeszcze zaliczyć grilla czy pojechać w plenerek :) A jak tam u was? Macie jeszcze jakieś wypady pod gołym niebem ze znajomymi czy już powoli chowacie się w domkach? 
_________________________________________________________________________________
Dzisiejsza stylizacja jest mega luźna, idealna na chłodniejsze jesienne dni. Przeważają w niej dwa kolory: czerń i czerwień. Outfit jest bardziej streetowy. Główna rolę odgrywa długi czarny płaszcz z naszywkami. Drugoplanowymi elementami są: ciepła bordowa bluza, czarne rurki z wysoki stanem, zimowa czapka oraz bardzo wygodne czarno-czerwone Jordany. 
Dawajcie znać kochani , czy taka stylizacja przypadła Wam do gustu? ;)




















                                                                    fot.Grzegorz Dudek

                                                             Bluza -BERSHKA

                                                             Jeans -TOPSHOP

                                                             Płaszcz -BERSHKA

                                                             Czapka -ADIDAS

                                                             Buty -JORDAN

                                                             
                                                                           

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Cudowne zdjęcia ♥♥ Mega stylizacja i świetny wpis :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak - marzą mi się już przyszłe wakacje :D Świetna stylówka! Uwielbiam takie luźne outfity ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja, to jest właśnie mój ulubiony styl ubierania się :)

    https://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega wyglądasz ^^ wszystko pasuje :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja :3 Świetne spodnie :) Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się buty, super

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja , ładnie wyglądasz i zdjęcia są fajnie wykonane :)
    http://anthonytom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, a najbardziej podoba mi się bluza ^^

    KONKURS ZE ŚWIETNYMI NAGRODAMI!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtka i bluza super. :) Butów nie lubię, więc ciężko mi oceniać, bo psują mi jakoś odbiór stylizacji.

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie stylizacje. :) W dodatku kolorystycznie wszystko współgra.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudowne zdjęcia! Mega stylizacja;)

    rilseee.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia..
    Obserwuję ;)
    truskawka-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba twoja bluza!!! I zdjęcia świetne!
    Obserwuje, pozdrawiam
    liisiialy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoja stylizacja jest niesamowita, bardzo mi się podoba!
    Obserwuję od dawna :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia,
    Kinga z thefashionandmyself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka świetna stylizacja te buty są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia a ty świetnie pozujesz . Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie już dawno zimno i ciepła kurtka już wyciągnięta ;)
    Super stylówka :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna luźna stylizacja!
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Na Tobie wygląda to fajnie, ale ja nie lubię takiego stylu i nie widzę siebie w tych ubraniach. :) Niemniej jednak podobają mi się zdjęcia i ogólnie wygląd bloga. Przejrzę sobie posty, może znajdę stylizację dla siebie. :)

    http://bialynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia i super stylówka :) www.aleksandraciszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna stylizacja!
    Super bluza i spodnie :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja się chowam w domu od października :P Sama czuję się źle w sportowych ciuchach, ale lubię takie stylizacje na innych ludziach. Ty na przykład wyglądasz cudownie! :)

    HEDONISTICAT

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Formularz kontaktowy