Elegant Check

08:50Unknown


Witajcie!

Bardzo chciałam podziękować moim czytelnikom, za to że tak miło przyjęliście mój ostatni post. Jestem bardzo szczęśliwa,że jest tu tak wiele osób, którym podoba się mój styl i to co tworze. Dziękuję za wszystkie szczere, miłe i bezinteresowne komentarze.Sam fakt, że dosteje takie super komentarze i przybywa mi wiele obserwatorów-mega mnie motywuje.
Kiedy zakładałam tego bloga, nie myślałam, że ktokolwiek będzie go oglądał a co dopiero czytał...a tu takie zaskoczenie. Z czasem jest tu Was coraz więcej, mam też wielkie nadzieje,że to się nie zmieni, a Wy będziecie nadal tak chętnie odwiedzać mojego bloga.Wiąże wielkie nadzieje i przyszłość w tym co robie , pisze, ogólnie w tym blogu.
Na swojej drodze spotykam się też z krytyką, ale nauczyłam się przyjmować ją na klatę z uniesioną głową.Dzięki Wam  widzę co jest zle i co mam zmienić.
W sumie mogę stwierdzić, że krytyka to taki mój motorek motywacyjny. Dlatego jestem otwarta na każde opinie.Nauczyłam się, że nie ma co się spinać, bo wszystko przychodzi z czasem. Mam nadzieje, że zarówno moi czytelnicy jak i inni blogerzy-zgadzają się ze mną w tej kwestii.Jeszcze raz wielkie dzięki i zapraszam was do nowej stylizacji.Zachęcam także, do wyrażenia swojej opini. ;)
................................................................................................................................ 

Dzisiejszy look należy do bardzo eleganckich.Jak zwykle połączyłam swoje dwa ulubione kolory:czerń i biel.Elegancje w tej stylizacji stonowałam koszulą w kratę. Założyłam do niej białe jeansy z rozcięciem na kolanie.Na całość narzuciłam czarną długą marynarke.
Najbardziej uwielbiam takie marynarki z kołnierzem wyciętym w literę V. Uzupełnieniem stylizacji i zupełnym zaskoczeniem u mnie,są czarne botki półpełne na obcasie.Dlaczego zaskoczenie? Uważam, że średnio nadaję się do takiego typu bucików. Do całego looku dołożyłam czarny kapelusz i czarną torebkę-kopertę. Tak jak pisałam, look bardzo elegancki i zwyczajny, jednak mam nadzieję, że przemawia do Was ta prostota.
Piszcie co sądzicie. ;)

Chciałam napisać jeszcze, że po raz pierwszy (z moim fotografem) zdecydowaliśmy się stworzyć filmik zapowiadający nową stylizację. Nie jest perfekcyjny (wiadomo), gdyż to nasz pierwszy filmik, ale liczą się chęci. ;)
Zapraszam do oglądania!



































fot.Grzegorz Dudek

Koszula -CHOICE
Jeans -ZARA
Marynarka -MOHITO
Buty -BERSHKA
Kapelusz -H&M
Torebka -MOHITO

                                                     


  

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Świetna stylizacja i bardzo magiczne zdjęcia! Uwielbiam Cię odwiedzać :)

    kalaafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się Twój styl, widzę że lubisz nietuzinkowe rzeczy, tak jak ja ;)
    Bardzo fajne zespolenie kolorystyczne, natomiast mi najbardziej przypadły do gustu Twoje buty!
    +dobre zdjęcia!

    Zapraszam do mnie na dzisiejszy post:
    http://wski.blogspot.com/2016/03/bugatti-yellow-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, sądzę, że zdjęcia zdecydowanie lepiej oddają urok całej stylizacji, która mnie urzekła i zapewne będzie moją inspiracją. Ilość zdjęć jednak mnie bardzo przytłacza - są przepiękne, ale ogrom ich! Tak czy siak obserwuję Twojego bloga i z chęcią będą przyglądała się Twoim kolejnym poczynaniom w świecie mody.

    http://gorzkaczekoladax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia stylizacja cudowna Ale niestety ja stawiam na kolory w stylizacji :)
    Pozdrawiam!
    www.magdalenaw.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
  5. łoo widać ze znasz się na modzie ! wszytsko do siebie tak swietnie pasuje: ) plaszcz jest niezwykly..pierwszy filmik wyszledl calkiem spoko ;) fajną nutke dobrałyscie :)
    Pozdrawiam serdecznie,Patrycja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie zdążyłam zerknąć na inne wpisy, bo jestem tutaj po raz pierwszy, ale już po tej stylizacji widzę, że wyczucie stylu masz ogromne! :) Wyglądasz cudownie, bardzo lubię kapelusze i za to wielki plus! Życzę sukcesów i zostaję na dłużej :)
    __________________
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja. Widać, że robisz to z pasją ! Czerń i biel najlepsze połączenie <3
    http://inlovewithdreams05.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja :)
    http://yesterdayblogspot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne zdjęcia, a w koszuli w kratę jestem absolutnie zakochana! ;)
    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi sie podoba twoja stylizacja świetna

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem Ci ze Twój blog strasznie mi sie podoba :) zdjęcia sa fenomenalne, stylizacje dopasowane i ogólnie cudowne. Masz świetny styl, idealnie łączysz ubrania ze sobą. Na prawdę genialnie!!! Będę często tutaj zaglądać ;)
    Zapraszam rownież do mnie ;)
    http://wszystkojestmozliwestory.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja! A w butach się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile pieknych zdjec! Stylizacja bardzo udana, moglabym wszystko nosic! Slicznie wychodzisz Na zdjeciach a buty <3 zapraszam tez do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw! W dodatku piękne zdjęcia i naprawdę fajnie piszesz, a coś tam wiem na ten temat, bo sama sporo klikam. Bardzo mi się podoba, czekam na następny wpis :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna stylizacja. Wszystko mi do bardzo podoba a do tego jesteś bardzo ładna :* awww cudne zdjęcia http://sayaen.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. z reguły nie stawiam na klasyke czyli czerń i biel
    wole osobiscie kolory
    mysle ze twoj klasyk jesli chodzi o ubior chetnie bym przełamała jakas kolorowa muszką
    a chodzby nawet patrzac przez pryzmatb żartu jakimś męskim krawatem rzecz jasna kolorowym
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna stylizacja biel i czerń wyglądają pięknie. Ładnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam
    szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie piękne zdjęcia!
    Zapraszam :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie podoba mi sie twoj styl. Jest taki przereklamowany. Wszyscy ubieraja sie w taki sam sposob, taki tumbrl girl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kwestia gustu, każdemu podoba się co innego ;)
      Przecież nikt ci się nie karze tak ubierac :D
      Pozdrawiam

      Usuń

Popular Posts

Formularz kontaktowy