Blanc Funfair

06:41Unknown

Hejka!

Wpadam dziś do was ze słonecznym postem. O tak! To już koniec szkoły a początek gorącego lata. Nareszcie mamy swoje upragnione wakacje! Cieszmy się tym faktem i wykorzystajmy wakacje w 100% a nawet jeśli potrafisz to w 110%! Szkoda marnować wolnego czasu, spędź wakacje aktywnie! Zrób coś dla siebie i bliskich, zacznij już nawet od dziś! Pamiętaj-spędź je tak, żeby później niczego nie żałować.
Więcej na temat wakacji i pomysłów na spędzenie wolnego czasu pojawi się w następnym poście.
Więc zapraszam do zaglądania tutaj oraz na:
Instagram: @Blackgvrl 
Snapchat: Blackgvrll
_____________________________________________________________________________

Blanc Funfair

Dzisiejszy outfit jest lekki i zwiewny. Idealnie nadaje sie na wieczorne wypady ze znajomymi czy spacery z ukochanym. Stylizacja ta należy do eleganckich zestawów. Tematycznie w zestawie wykorzystałam dwa kolory: czerń i biel. Całą stylizacje wyróżnia i nadaje charakteru  czarny Top z ramiączkami oraz czarny wianek (w formie opaski) na głowie.

Czekam na wasze opinie.Piszcie , czy takie zestawy wam odpowiadają! :*
Miłej soboty kochani!



















fot.Grzegorz Dudek

Top -H&M
Jeans -TOPSHOP
Jacket -PULL&BEAR
Bag -STRADIVARIUS
Shoes -CONVERSE





You Might Also Like

25 komentarze

  1. Cudowne zdjęcia, zachowane w bardzo dobrym klimacie! Jesteś niezwykle fotogeniczna i masz piękną porcelanową cerę :) Obserwuję i czekam na kolejne wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy, a właściwie już drugi dzień wakacji rozpoczęłam rundką wokół domu na rowerze. :) Również życzę udanych wakacji i spędzenia tego czasu jak najlepiej.
    Pozdrawiam xx

    maylinesia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna narzutka! :)
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalny post jak i strój fajna opaska na głowę :) pozdrawiam na pewno jeszcze tu zagladne

    OdpowiedzUsuń
  5. CUDOWNIE! MASZ PRZEPIĘKNE WŁOSY :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne zdjęcia! Ja swoje wakacje co prawda rozpoczęłam już dwa miesiące temu, ale dopiero teraz zaczynam tak na prawdę z nich korzystać :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesli chodzi o outfit nie jest w 100 procentach w moim stylu, natomiast przyciaga wzrok. Jedyne z czego bym zrezygnowala to z bialej narzutki. Wszystko inne jak najbardziej mi sie podoba.
    A z okazji wakacji zycze ci dobrze spedzonego czasu w gronie rodziny i znajomych. Odpoczywajac od obowiazkow, za to rozkoszujac sie goracymi letnimi dniami :)

    w wolnej chcwili zapraszam do mnie- http://nastolatka-za-granica.blogspot.co.ke

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak pięknie! <3 Piosenka Riri, kocham <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja!
    Obserwuję i liczę na rewanż <3
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia! Aaaaa i ta stylizacja *O* Super blog! Obserwacja leci♥
    No i zapraszam do siebie http://bycolorfulprincess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę świetny outfit! *o*
    Obserwuje i zapraszam do mnie :)
    http://silenttly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem zakochana w tych zdjęciach, wyglądasz niesamowicie a sylizjacja jest tak bardzo w moim stylu! <333 obserwuje ;)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wianek wymiata!! Nie pomyślałam nawet że czarny może tak świetnie wyglądać<3<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post! Zapraszam do mnie ^^ https://hihania.blogspot.com/2016/06/how-to-wear-blue.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham takie połączenie. bardzo mi się podoba ta torebka!
    Obserwuję i zapraszam do siebie.

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się tło ;) Uwielbiam biało-czarne stylizacje :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja! Uwielbiam takie kolory! Do tego genialne miejsce na sesję. Zazdroszczę ujęć w takim miejscu ;)
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się mega podoba takie połączenie! Cały outfit jest totalnie w moim stylu :D A ten wianek jest cudowny haha! Co, do wakacji to staram się wykorzystywać je jak najlepiej. Każdego dnia mam coś do robienia. A w przeciwieństwie do poprzednich wakacji wychodzę z domu i spotykam się ze znajomymi co uważam za duży plus :D Ty też korzystaj z wakacji!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz cudownie w tej stylizacji, a tło jest świetnym dopełnieniem wszystkiego :)
    Wita 200 obserwatorka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna stylizacja i śliczne zdjęcia, pozdrawiam!
    sylwiapierlak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja, piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, panisarencja.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna stylizacja, przez którą zdjęcia też są idealne!
    outdisturb.blogspot.cok/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa stylizacja! :)
    bezblednakosmetyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakochałam się w tych zdjęciach, naprawdę świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Formularz kontaktowy