Winter Lady

10:35Unknown

Hi!

Długi tydzień- A za sobą: Najlepsza  zabawa na urodzinach kolegi oraz chorowanie po wszystkim do tej pory. ;/
Musiałam niezle się załatwić, bo przywarłam do łóżka na 3 dni.
Niestety mądra ja -wybrałam się ostatnio na sesje i znowu mnie przewiało, eh...
Mam jednak nadzieje,że moje starania oraz poświęcenie zdrowia nie pójdzie na marne, a Wam spodoba się out-fit.

Stylizacja została stworzona w oparciu o elegancki płaszczyk z futerkiem, który udało mi się dorwać
na wyprzedażach kolekcji jesienno -zimowych.
Jak widać zima w tym roku jest wyjątkowo łagodna więc bezsensowne jest zakładanie grubych ciężkich kurtek, jak można kupić dobrze wyglądający,ciepły płaszcz.
Do płaszczyku dobrałam biały t-shirt z kołnierzem i czarne spodnie z dziurami,pod które ubrałam czarne rajstopy.
Do spójnej, schludnej całości wybrałam moje ulubione klasyczne buty,które pokazywałam Wam już we wcześniejszej stylizacji.
Końcowego uroku dodają czarne, skórzane rękawiczki, oraz mocniejszy makijaż (własnej roboty).
















                                                                                            fot.Grzegorz Dudek

                                                Płaszcz -Promod

                                                T-shirt -Zara

                                                Jeans -Pull&Bear

                                                Buty -H&M

                                                Rękawiczki -H&M

                           

            
                                                                 

                        

                                                                      

                                                   









You Might Also Like

24 komentarze

  1. wow wygladasz jak milion dolarów
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow naprawdę masz 16 lat ? Wyglądasz genialnie, cudowny płaszcz. Zdrowia :* http://mylifeismyonlylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super płaszcz, wyglądasz pięknie! :)
    fashionrunnerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna stylizacja i przepiękny płaszcz zapraszam http://chucky19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. plaszcz jest przesliczny, choc ciut za duzy. Wygladasz rewelacyjnie!! zdrowka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dobrze Ci w tej stylizacji ! ;)
    płaszcz świetny :>

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuje! MÓJ KOLEJNY ULUBIONY BLOG<3
    www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Poświęcenie nie poszło na marne, stylizacja jest cudowna a koszulka mnie zachwyciła.
    Bardzo ładne zdjęcia, a tegoroczna zima rzeczywiście jest bardzo łagodna i dosyć ciepła nawet.
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia i przecudownie wyglądasz! :) Na prawdę niesamowite! :)
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia profesjonalne, a płaszczyk z chęcią bym Ci podkradła ;)
    Zapraszam do siebie :D http://martynasobczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  11. Super zdjęcia, stylizacja fajnie do ciebie pasuje, buty wygrały wszystko: cudowne 💕

    OdpowiedzUsuń
  12. Plaszczyk jest cudowny *.*

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny ten płaszcz *.*
    Piękne zdjęcia ;)

    marthabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia :)
    masz bardzo ładne usta! :)
    zapraszam do mnie! http://szanellaa.blogspot.com/2016/01/co-dostaam-na-swieta.html

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zdjęcia, jesrteś przepięna!
    Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno kupiłaś ten płaszcz?? Jest cudowny!<3
    Makijaż wykonany cudnie:)

    http://www.justcleo.pl/2016/01/december-mix-on-instagram.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowity płaszcz! http://wwhatcanisayy.blogspot.com/2016/01/appropriate-to-season.html

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowny jest ten płaszcz wygląda elegancko i kobieco ale przede wszystkim musi być bardzo ciepły i przyjemny ! :) pięknie wyglądasz ;)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialna stylizacja, masz dobry gust.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Formularz kontaktowy