Pink Spring

14:05Unknown

Witajcie!

Nareszcie nadeszła wiosna, niestety bardziej tylko kalendarzowa-ale jak to się mówi "W marcu jak w garncu". Razem z wiosną także nadeszły długo wyczekiwane przez niektórych święta wielkanocne. 
Faktycznie warto było na nie czekać, żeby znów poczuć ten zapach wiosny w powietrzu,zobaczyć jak wszystko zaczyna na nowo żyć ,ujrzeć jak świat nabiera barw. Myślę, że to idealny okres by z wiosną odżyć na nowo, zacząć parę spraw od nowa...
W tym roku, osobiście cieszę się ze świąt podwójnie-albowiem śmiesznie wypadło,że moje 17-naste urodziny obchodzę właśnie w święta. ;)
Mam nadzieję,że Wy także macie wiele powodów żeby cieszyć się ze świąt-najlepiej spędzonych w ciepłej atmosferze rodzinnej.
Pozostało  mi tylko życzyć wam radosnych,spokojnych,smacznych i kolorowych świąt wielkanocnych.

Teraz zapraszam do wiosennej stylizacji.
Piszcie co sądzicie, czy taka stylizacja przypada wam do gustu.;)
_________________________________________________________________________________

Jak widać, ja także poczułam wiosnę i postawiłam na kolory.
Główną role w dzisiejszej stylizacji odgrywa zarówno różowa katana , jak i całkiem dziurawe jeansy-typu boyfriend.
Jest to stylizacja na pewno dla tych, co nie boją wyróżniać się z tłumu.
Pod katanę ubrałam szary top z kołnierzem, dzięki któremu nie było mi zimno.
Do całego outfit'u dobrałam czarne dodatki takie jak: torba/worek, szal/komin i buty.
Wszystko  ładnie się zgrało w całość- więc look mogę zaliczyć do udanych.



























fot.Grzegorz Dudek

Katana -Second Hand
Jeans -Pull&Bear 
Top -TallyWeijl
Buty -H&M
Torba/Worek -Sinsay
Szal/Komin -Sinsay






















You Might Also Like

16 komentarze

  1. Świetna stylizacja :) kurtka prześliczna, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku urzekła mnie twoja stylizacja!- cudowna!
    Tylko jedno co mnie razi to trochę zadlugie brwi - broń Boże ja się nie czepiam , może Ma tak właśnie być:)
    Pozdrawiam.
    www.magdalenaw.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super kurtka!!! Teraz będę na taką polować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko!! Stylizacja jest cudowna, a jeansy boskie. Wyglądasz ślicznie :) Zapraszam do mnie
    http://poplataneblogowanie.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja. Naprawdę moim zdaniem wszystko jest na swoim miejscu. Katana w takim kolorze wygląda bardzo dobrze, spodnie w ogóle rozwalają system i buty również pasują. Dodatkowo jakość zdjęć jest fantastyczna za co kolejny duży plus .Bardzo podoba mi się Twój blog i będę tu zaglądał często :)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu i zapraszam do mnie www.sebawear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia jak i stylizacja :)
    Cudne buciki ^^
    +Obserwuję i zapraszam do mnie !
    http://anita-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. love the jeans! follow on gfc?
    http://www.therunwhy.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz genialne ! Ta katana to po prostu cudo i idealnie dodaje charakteru outfitowi :) GENIALNIE <3

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale genialne spodnie *.*


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna kurtka i spodnie<3<3
    FANTASTYCZNY LOOK NA WIOSNĘ:))]

    http://www.justcleo.pl/2016/03/powder-pink-coat-grey-hat-stripes.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja! Chciałabym mieć takie poczucie stylu jak Ty ! :D Dodawaj częściej posty bo są naprawdę super *.* Zapraszam do mnie allexsis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo Ci to pasuje, wyróżniasz się na tej nudnej i szarej ulicy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały post i piękna stylizacja


    Jeśli jesteś zainteresowana wspólnym obserwowaniem - zaobserwuj mnie i napisz w komentarzu ;) Wtedy zaobserwuje twój blog!
    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Świetny blog i post! Stylizacja też cudowna- jak z tumblra, miejsca na zdjęcia nadają fajnego klimatu zdjęciom! Obserwuje :)
    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania i komentowania :)
    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie wyglądasz. :) Kurtka i spodnie świetnie do siebie pasują.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Formularz kontaktowy