Autumn Fashion

02:35Unknown

JESIENNA MODA

Witam wszystkich.

Obejrzałam ostatnio wiele inspiracji modowych na jesień. Jeej współczesna moda jest taka piękna, chciałabym mieć wszystko, tak się niestety nie da ale to niesamowite co ludzie tworzą, te stylizacje i szyją tyle pięknych ubrań.  Ja ostatnio zainspirowałam się na tumblrze, z tej strony czerpię wiele inspiracji i polecam ją w 100%.

W tym roku są bardzo modne długie płaszcze, są wszędzie, w każdym sklepie, mnie się one bardzo podobają,  ale niestety nie wiem czy mi w nich dobrze, ponieważ jestem bardzo niska. Modne są również jak co roku różne sweterki w tym są kolory raczej brązowe i szare. Buty, według mnie najlepsze na zimę i jesień Timberlandy jak i  również czarne na obcasie coś typu Vagabond.

Ja tym razem postawiłam na taką stylizacje, mam nadzieję, że spodoba wam się. :)

















Płaszcz - Zara
Sweter - George 
Spodnie - Stradivarius
Plecak - Adidas
Buty - Timberland 




                                                              Fot. Grzegorz Dudek

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Bardzo ładny outfit :)
    Piękne zdjęcia! ♥
    http://my-uncommon-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo...kurr...cze jaką Ty masz piękną urodę :o
    Nie przepadam za tymi spodniami, ale cała reszta bomba, szczególnie płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pękne,klimatyczne zdjęcia! Mega spodnie ;)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się spodnie oraz sweter, ale jeśli chodzi o płaszcze to nie jestem ich fanką. Świetne zdjęcia! Sesja jest taka klimatyczna :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowna stylizacja! Pięknie wyglądasz <3 Aaa uwielbiam timberlandy <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie jak zawsze :D Ciekawy dobór piosenki :DD <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia ! :) Płaszcz cudowny <3


    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze zdjęcie w golfie - mega wyszłaś!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Klimacik na prawdę fajny. Ciuszki również, brakuje tylko mgły w tle. Gdyby tak odrobinę mniej makijażu, była by cudna równowaga, a tak, modelka nieco przebija ponad prezentowane rzeczy. Ale jest progres ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna stylizacja i klimatyczne zdjęcia :D Sweter jest cudowny *.*
    Pozdrawiam

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Formularz kontaktowy