Naughty Boy - Runnin

09:08Unknown

Hej kochani. 
Nie było mnie tu już jakiś czas,ale wracam do was z nową notką i zdjęciami.
Jak wiecie niedługo Święta! Jej tak się cieszę, uwielbiam ten klimat. Wszędzie kolorowe lampki, choinki i w ogóle wszystko takie przyjemne i ciepłe. Daje to też czas wolny od szkoły i obowiązków, więc na pewno pojawi się więcej czasu na zdjęcia i notki.
......................................................................................................................................................................
A przechodząc do innego tematu.  Każdy z nas czuł się kiedyś samotny. Ostatnio często ktoś mi narzeka,że czuje się sam. To uczucie jakbyś był sam, ale tak na prawdę w okół masz wspaniałych przyjaciół, rodzinę, których roli do końca nie dostrzegasz.  Może to być spowodowane złamanym sercem czy problemem, z którym nie potrafimy sobie poradzić. Trzeba pamiętać w tedy o najbliższych. Nie raz mam jakiś okropny problem, przez który chce mi się potwornie płakać a myśl o bliskich go w jakiś sposób łagodzi, daje mi siłę do rozwiązania tego problemu czy zapomnienia o jakimś uczuciu. Każdy z nas ma kogoś takiego, chociażby jedną osobę, przyjaciółkę\przyjaciela\mamę\siostrę. Nikt tak na prawdę nie jest samotny, ma takie poczucie, ponieważ sam sobie to wmawia a w tedy jest jeszcze gorzej. Czasem człowiek już całkiem nie ma siły do życia w tedy na pewno każdy pierwsze co robi to pisze do najbliżej osoby i szuka pocieszenia, a jeśli ta osoba Cię kocha zawsze zrobi to perfekcyjnie bez zastanowienia. Możesz się takiej osobie zwierzyć z każdego problemu, uczucia czegokolwiek, zawszę się pośmiejecie bez powodu i jesteś dzięki niej SZCZĘŚLIWA- a właśnie tego szukamy w życiu - szczęścia czyż nie? 
Należy pamiętać : Życie bez osób, których się kocha jest samotnością a nie na odwrót. :) 
.......................................................................................................................................................................
Dzisiejszy look jest dla  mnie na 100%. Należy do tych klasycznych na co dzień. Jak pewnie zauważycie na zdjęciach do dzisiejszego look'u ubrałam okulary, z którymi się w domu skrywałam, jednak ostatnio stwierdziłam, że wyglądam w nich całkiem nieźle i odważyłam się je zabrać na sesje. Na siebie założyłam lekką bordową koszulę ze zdobionym kołnierzem,która może być i na elegancko i na co dzień, wypełni nudną stylizacje jakimś kolorem i wzorem. Na wierzch ubrałam kurtkę, moje ulubione futerko,  szalik w kratę i czapkę, co było idealne na tego typu jesienno-zimową pogodę.  Do tego zwykłe czarne spodnie i moje ulubione buty na obcasie. 







                                                             












                                                                     Koszula - DIY 
                                                                      Jeans - H&M
                                                                      Kurtka - H&M
                                                                      Futerko - Dresslink
                                                                      Szal\chusta - Stradivarius
                                                                      Czapka  - H&M
                                                                      Buty - H&M
                                                                      Torba - Sinsay
                                                                      Okulary - Gucci

 





                                                                                    Fot.Grzegorz Dudek



You Might Also Like

18 komentarze

  1. Oczywiście, że tak! Pamiętajmy o swoich najbliższych bo to oni są z nami w najtrudniejszych dla nas chwilach... Śliczne zdjęcia!

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny look :)
    mega mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Też czasami czuję się samotna, bardzo podoba mi się Twój szalik! :D
    Pozdrawiam! :)
    http://weronikaradon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam burgund, świetna stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mądry post, super look - świetne buty. Perfect :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak to prawda. Każda osoba, bez wyjatku czuła samotnosć. To naturalne. Mi szczególnie podoba się zdanie , że Życie bez osób, których się kocha jest samotnością a nie na odwrót. Jest to takie prawdziwe. :)
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny wpis, szminka i koszula. Chyba się zakochałam.
    http://mlle-rebelle-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem fajna stylizacja
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Super outfit :D w okularkach naprawdę ci ładnie :D
    Zapraszam do siebie :D http://sisterse-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolor włosów i kurtka też mi przypadła do gustu, zdecydowanie na tak !;)
    zapraszam do siebie: www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne zdjęcia *.*
    Wyglądasz pięknie :3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja. Śliczna chusta. <3

    Pozdrawiam :*
    http://kala-kaala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba każdy czasami czuje się samotny, ale jestem pewna, że wszyscy mamy choć jedną najbliższą osobę, która będzie z nami zawsze :)
    Super stylizacja!

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  15. wiesz co jest najgorsze? samotnym można być nawet wśród ludzi...
    piękna sesja ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najczęściej ludzie są smutni, tylko w sobie, a na zewnątrz pokazują udawane szczęście. W dzisiejszych czasach dzieje się tak coraz cześciej.. Jesteś śliczna ! :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Formularz kontaktowy