MYSTERIOUS KHAKI

07:10Unknown

Hejka kochani!

Wpadam do Was z całkiem nową sesją! Dzisiaj post będzie bardziej w organizacyjnych sprawach.
A więc, jak zapewne niektórzy z Was wiedzą-jakiś czas temu założyłam kanał na Ytb. Nie miałam nigdy sama w planach zakładać własnego kanału.Nawet nie myślałam o tym , wydawało mi się to takie niedostępne i nie do zrealizowania...Tak jakoś wyszło , że pojawił sie nowy aparat i nowa możliwość żeby nagrywać filmiki tzw "backstage z sesji". Za namową fotografa i kilku znajomych wrzuciłam pierwszy filmik. Szczerze-nawet spodobało mi się to i wtedy narodziła się myśl "czemu nie nagrać coś więcej?". Więc tak powstał pierwszy filmik , w którym opowiadam Wam krótko o sobie i swoim kanale. Pierwszy raz coś takiego tworzyłam i kompletnie nie wiedziałam co do was mówić. Ja oczywiście rozumiem, że popełniłam tam wiele błędów gramatycznych itp, ale no stres...miałam jednak nadzieję , że zrozumiecie to - bo przecież nie od razu Rzym zbudowano ;/.
Początki zawsze są ciężkie, ale wielu z Was chyba tego nie wie. W każdym razie dziękuje za wszystkie hejty , nawet te obleśne które aż wypadało usunąć. Nie wiem czy niektórzy mają naprawdę nie równo pod sufitem , czy po prostu macie tak nudne życie, że musicie pisać takie komentarze. Oczywiście rozumiem, wolność słowa , bo przecież nie każdemu się coś może spodobać-ale NO LUDZIE są pewne granice. W każdym razie chce także podziękować tym , którzy we mnie wierzą i wpierają mnie. Chce jeszcze wszystkich poinformować , że nadal będę nagrywać i wrzucać filmiki. Tak więc, pozostaje mi tylko zaprosić Was tylko na mój KANAŁEMILIA SZAFRANIEC i zaprosić do oglądania!
W sumie to tyle na dziś, na dole znajdziecie jeden z nowszych moich filmików-zapraszam.
__________________________________________________________________________________________________________

MYSTERIOUS KHAKI

Dzisiejsza stylizacja jest głównie stworzona w jednym kolorze zielni-tzw Khaki. Jest to look idealny na jakieś większe wyjścia typu imprezy,bankiety,randki itp. Bardzo elegancko ale także zwiewnie!
Kolor zieleni przełamałam elementami czerni( torebka, koturny).Charakterystyczny, w całej stylizacji jest bardzo zwiewny płaszczyk-który pokazywałam Wam już w poprzednich stylizacjach.
Piszcie czy stylizacja wpadła w wasze gusta. Czekam na wasze opinie :*






















                                                                                       fot.Grzegorz dudek

                                                   Dress -CUBUS

                                                   Coat -H&M

                                                   Shoes -H&M

                                                   Bag -SINSAY

                                                  Sunglasses -BERSHKA 


               

                                 

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Wow, cudnie wyglądasz. Świetna stylizacja w jednym z moich ulubionych kolorów <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobra profesjonalna sesja. Cała stylizacja jest przecudna.
    Najbardziej do gustu przypadła mi ta śliczna sukieneczka, buty są prześliczne, i ten płaszczyk, jeśli to płaszczyk czy nie jakaś narzutka. :) Świetne. Obserwuję
    http://fashionblackqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja jest niesamowita... a że kocham kolor khaki to podoba mi się jeszcze bardziej !! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przejmuj się hejtami, ja też zakładałam kanał i miałam dużo hejtów, ale przestałam z powodu braku czasu. Ty idź dalej, każdy na początku nie wie co ma zrobić przed ekranem i Wiem jak się czujesz przed ekranem. Zapowiedź świetna, od razu widać, że jesteś mega pozytywną osobą. Zdjęcia są prześliczne.
    kenia0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja ! Ja bardzo bym chciała założyć kanał na yt, ale długo się do tego już zabieram.. Powodzenia <3


    Zapraszam :)
    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna stylizacja. Mrga dobrze wygladasz ♡
    Healthyfoodisg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia!;)
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja bardzo mi się podoba, buty są najlepsze <3
    Na pewno zobaczę filmik :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Tysiąc Żyć Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja! Uwielbiam kolor khaki :)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Formularz kontaktowy