Zara Larsson - Lush Life

09:40Unknown

Heiii!

Dzisiaj przychodzę do was z zaległym postem.
Stylizacja pochodzi jeszcze z cieplejszych i słonecznych dni.
Jej charakterystycznym elementem jest różowa katana-nadaje ona uroku całości.
Zakupiłam ją całkiem przypadkiem w sklepie second hand.
Czarne rurki i fiołkowy top ładnie współgrają z nią.
Myślę,że jest wyjątkowa i przypadnie wam do gustu.
Co o niej sądzicie, przemawia do was ten outfit? :*

                                                         Pink Jacket                                                                  



                                              

                         







Katana -SECOND HAND (H&M)
Top -TOPSHOP
Jeans -H&M
Buty -REEBOK CLASSIC
Choker -H&M









You Might Also Like

34 komentarze

  1. Szczerze gdybym zobaczyła coś takiego w lumpku, nawet nie pomyślałabym jak to fajnie może wyglądać na osobie! Śliczna stylizacja i zdjęcia!
    nothinghappenswith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja i zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja i fryzura;)
    Pozdrawiam

    www.puszczykowsky.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się twój blog! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeej *_*
    Outfit jest mega i bardzo przemawia! Szkoda, że katana z lumpów, bo drugiej takiej pewnie nie dostanę... <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna ta kurtka! *,* Mega mi sie podoba jej fason i kolor! ;D
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem można znaleźć prawdziwe perełki w sh ;)

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega podoba mi się stylizacja, a szczególnie kurtka! + Mam takie same spodnie, a nawet mam je teraz na sobie. Będę zaglądać do ciebie cześciej. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Katana na prawdę ładna! Podkreśla całą stylizację i nadaje jej uroku :) Fajne zdjęcia i ciekawy post. Lubię tą piosenkę! Zapraszam do mnie http://it-s-too-h-a-r-d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku to taki tumblrowy outfit serio, tak mi sie koajrzy śliczny jest ^^
    Strasznie podoba mi sie ten samurajski kok :)
    -ModoliveM

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczne zdjęcia jeju :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz! ;)

    http://www.daria-mikolajewska.blogspot.com/2015/10/wonderland.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka genialna kurtka! :O
    Ogółem bardzo fajne zdjęcia i przyjemny dla oka blog :)
    Obserwuje i na pewno będę często wpadać :)
    Gorąco pozdrawiam :)
    duusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ale slicznotka!!! urodzona modelka!!! ♥ i ta kurteczka!

    JAK PRZETRWAĆ JESIEN- http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Formularz kontaktowy