Memories

07:34Unknown





Hejka!

Wpadam dzisiaj kochani, do Was z nowym a jakże starym postem. Starym temu, gdyż sesja wykonana jeszcze w cieplejsze letnie dni. Niestety po tym letnim czasie, zostało nam już tylko miłe wspomnienie... Ale tak to jest, czas nie ubłagalnie leci-zanim się obejrzymy przeminie nasz najlepszy czas, najlepszy moment by coś zadziałać w swoim życiu...wielu z nas tego nie widzi, tracąc przy tym bardzo wiele. A może, to właśnie przyszedł ten jedyny moment- by przestać obracać się za siebie , a zacząć patrzeć przed siebie. Rzucić w nieznane wspomnienia a żyć teraz i tu. Bo w życiu piękne są tylko chwile!

_______________________________________________________________________________
 
W dzisiejszej stylizacji dominuję czerń i odcienie złota. Jest to outfit klasyczny, sportowy z nutką ekstrawagancji. Idealny na różne wyjścia ze znajomymi , czy chłopakiem w letnie wieczory. Ogólnie stylizacja jest bardzo tajemnicza i ciekawa. Charakteru całości nadaje marynarka w złote wzory , oraz biała torebka.
Piszcie kochani , co uważacie o tej stylizacji! :* 








                                  


















fot.Grzegorz Dudek

Top -H&M
Jacket -MANGO
Shorts -TALLY WEIJL
Shoes -DEICHMANN
Cap -PLAYBRAVE
Bag -DICE
Sunglasses- H&M
Watch -H&M





You Might Also Like

15 komentarze

  1. Świetne zdjęcia, super outfit! No mega 😍😍
    Zapraszam do siebie ----> http://alkaa14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Outfit rzeczywiście bardzo fajny! Masz genialne wyczucie stylu :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie ta marynarka przełamuje tę czerń i dodaje 'tego czegoś'. Świetnie wyglądasz!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW, Martynarka Świetna !
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Racja, najpiękniejsze w życiu są tylko chwile :D Slicznie :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! Bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam,
    Kinga z thefashionandmyself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog i ciekawy post, będę wpadała częściej i oczywiście obserwuje :)zapraszam do mnie, jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj i skomentuj www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne zdjęcia i fajna stylizacja
    Pozdrawiam
    love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! :) Nietypowa, z pazurem. Uwielbiam takie połączenia i uwielbiam czerń! Bardzo Ci pasuje. :) Jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  10. twoja stylizacja jest mistrzowska <33

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj będzie mi miło :)
    Gabrielle♥♦♣

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :) Obserwuję :) Zapraszam do mnie http://pchelapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna dziewczyna! Przypominasz mi jedną piosenkarkę ale nie mogę sobie przypomnieć nazwiska :( a kolor na ustach.. cudo!

    Nowy post, zapraszam: kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Ależ jesteś piękną dziewczyną! *.*
    Super stylizacja <3
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Szorty śliczne, ale mam do nich za grube nogi. :(

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Formularz kontaktowy